FANDOM

Hendelser

  • En ny Star Wars web-serien, kjent som The Yoda Chronicles ble sluppet på internett (LEGO.no) og en tredelt trilogi på Cartoon Network 29. mai.
  • The Legends of Chima TV Vis første ble sendt på Cartoon Network den 16. januar, mens Teletoon fikk en time premiere den 18. januar. En 90 minutters spesiell hendelse sendt på Cartoon Network den 27. mars. Den inneholdt de to første episodene og en ny 30 minutters episode. Og en ny serie sendt på den 10 juli med webisodes på LEGO.no.
  • LEGO Star Wars: The Empire Strikes Out ble utgitt på DVD 26. Mars.
  • LEGO vil feire den 35. årsdagen for minifigure og den 55. årsdagen for stud og rør Brick.
  • LEGOLAND Hotel (California) åpnes.
  • LEGO Batman: The Movie - DC Super Heroes Unite ble utgitt på DVD, Blu-Ray, og digital nedlasting.
  • LEGO Marvel Super Heroes er planlagt å bli lansert i oktober til PC, PS3, Xbox 360, Wii U, PS Vita, 3DS, og DS. PS4 og Xbox One versjonene skal være tilgjengelig ved lansering.
  • 1. februar lanserte ROBLOX en Hero Factory: Brain Attack spillet.
  • Den femte LEGO Verden utstillingen ble holdt i København, Danmark fra Februar 14. til det 17.
  • LEGO City Undercover ble utgitt 18. mars i USA og den 28. i Europa.
  • LEGO Legends of Chima Online, LEGO første MMO siden LEGO Universe ble stengt, er sluppet
  • På den 18 desember 2013, vil Ninjago fortsette, og premiere Sesong 3 av Ninjago: Masters of Spinjitzu, som har tittelen Rise of the Golden Ninja.

Sett Introdusert

Bricks & More

Castle

City

Creator

DUPLO

Friends

Hero Factory

Chimas legender

Long Ranger

Ninjago

Star Wars

Super Heroes

TECHNIC

Teenage Mutant Ninja Turtles